1. Acasă
  2. /
  3. Docs
  4. /
  5. Tutoriale Produse
  6. /
  7. Tipuri de produse
  8. /
  9. Produse legate în magazin...

Produse legate în magazinul online WooCommerce

În acest articol vă prezentăm cum să configurați produsele legate în magazinul online. Acest pas trebuie urmat după ce ați adăugat un produs. Pentru mai multe detalii consultați articolul: Adăugarea generală de produse în Woocommerce.

Acest articol este dedicat persoanelor care sunt interesate în a învăța modul de funcționare al panoului de control, administrarea produselor în magazinul online, numit ‘Woocommerce’, așa cum puteți vedea și în panoul de control, deasupra meniului ‘Produse’.

În cazul în care nu veți regăsi instrucțiunile din acest tutorial în panoul dumneavoastră de control, vă rugăm să ne contactați pentru asistență.

Acest mic tutorial este un demo, numele magazinului, imaginile, secțiunile și textele diferă, dar nu sunt relevante. Restul rămâne la fel, contează să învățați modalitatea.

În acest tutorial vă vom prezenta:
Unde găsiți produsele legate
Cum configurați produsele legate

Puteți da click pe oricare dintre aceste titluri pentru a sări direct la acea secțiune.

1. Unde găsiți produsele legate

După ce ați adăugat un produs, mergeți pe acela la panoul „date produs” secțiunea „produse legate”.

2. Cum configurați produsele legate

Secțiunea „upsells”

Upsells sunt produse pe care le recomandați în locul produsului vizualizat în acel moment.

Acestea sunt, de obicei, produse care sunt mai profitabile, de o calitate mai bună sau mai scumpe. În funcție de șablonul temei dvs., aceste produse sunt afișate pe pagina produsului unic, sub descrierea produsului.

Pentru a adăuga aici unul sau mai multe produse trebuie să tastați în casetă numele produsului și să-l selectați.

Secțiunea „vânzări încrucișate”

Vânzările încrucișate sunt produse pe care le promovați în coș, pe baza produsului curent.

Acestea sunt, de obicei, elemente complementare. De exemplu, dacă vindeți un laptop, vânzările încrucișate pot fi o husă de protecție, autocolante sau un adaptor special.

În funcție de șablonul temei dvs., acestea sunt afișate pe pagina coșului sub tabelul de produse din coș cu o imagine în miniatură.

La fel ca la secțiunea upsells, tastați numele produsului în caseta dedicată pentru a-l adăuga.

Odată ce ați făcut toate modificările necesare, nu uitați să actualizați produsul.

Sperăm că acest tutorial v-a fost de folos. Dacă aveți alte nelămuriri, nu ezitați să ne contactați pentru asistență.