FAQ
INTREBARI FRECVENTE
oferta realizare magazin online / website cu vanzare
Tutoriale / Asistent virtual
Poti intreba direct asistenta virtuala, ‘robotelul’ Depozitul, care va cauta in baza noastra de cunostinte si iti va oferi un raspuns pe scurt, cu legatura spre tutorialul relevant intrebarii tale.
Click pe iconita de mesaj din partea dreapta jos, care va deschide asistentul virtual. Este disponibil in pagina tutoriale, blog. Intra direct in baza de cunostinte
Ce tipuri de magazine online realizati?
Realizam orice tip de magazin online, fie direct dintr-un model magazin online prezent in depozit, fie cu modelul dvs (un alt magazin care va place). De retinut ca toate modelel noastre sunt incluse in ofertele noastre, insa modelele externe pot creste pretul – depinzand cat de mult doriti sa fie la fel, sau poate are functionalitati mai rare (desi de regula putem tine cont de ele ca si model orientativ design general, fara un cost extra)
Care este diferenta dintre magazin demo si la cheie?
Diferenta este faptul ca un magazin demo este creat pentru o anumita nisa, si contine elemente demonstrative, pentru a putea alege o parte sau toate, iar unul ‘la cheie’ este deja mai personalizat pentru anumite tipuri de produse, este gata de folosire, chiar daca nu doriti alte personalizari specifice, dar va fi oricum personalizat pentru dvs, toate magazinele si website-urile pe care le predam sunt unice!
Cea mai importanta fiind prima pagina, pe care o modificam cu sectiuni in functie de domeniul vanzarilor, cazul dvs specific, si preferintelor dvs. De altfel, daca doriti, puteti edita chiar dvs prima pagina, va punem la dispozitie un editor vizual usor de folosit dupa ce va predam magazinul.
Multe alte personalizari sunt posibile, nu doar culori si font, ci si meniurile sau alte elemente. Noi va facem astfel de personalizari si adaptari si fara sa ne cereti, dar dorim sa subliniam ca pot fi facute si la cerere. Nu uitati sa mentionati cat mai din timp.
Garantie? Cat timp pot testa?
Nu te grabim. Ai timp sa te convingi ca totul este in regula.
Iti oferim 12 luni de testare, dupa livrarea proiectului, pentru a vedea daca totul functioneaza bine, daca nu sunt erori tehnice sau probleme, si de a te acomoda cu noul tau website/magazin, cu suport tehnic inclus, gratuit.
Iti vom face gratuit orice actualizare a modulelor, si reparam rapid orice imcompatibilitate ar putea aparea. Oferim suport pe Whatsapp, telefonic, email.
Retine totusi ca daca intervii asupra modulelor sau codului (fara grija, un utilizator normal primeste cont de manager magazin si nici nu poate face asta, doar unul foarte avansat si rau intentionat!), nu te mai putem ajuta gratuit, ci doar contra cost. Insa de ce ai face asta?
Daca am model magazin propriu (alt website care imi place)
Asta deoarece putem crea orice tip de magazin si putem adapta. De notat totusi ca este necesar sa ne aratati modelul care va place (fiind extern, adresa acelui magazin) inainte de semnarea contractului, astfel incat sa putem analiza rapid si spune exact cat de mult putem tine cont de el, si mai ales daca are ceva functionalitati speciale (de exemplu un magazin gigant precum Emag are multe functionalitati in spate, care sigur nu va sunt necesare, dar tot trebuie sa ne asiguram ca am inteles ce doriti mai exact). Discutam si lamurim rapid situatia 🙂
Nu uita de modelele noastre, care pot fi folosite ca si baza pentru cam absolut orice domeniu!
SEO este inclus?
Da! Noi facem partea ce tine de noi, ca si dezvoltatori web, asadar toate ofertele noastre beneficiaza de SEO in pagina, fiind vital. Marcajul produselor prin ‘product schema markup’ este automatizat (astfel motoarele de cautare pot afisa pret, stoc, imagine produs direct in rezultatele cautarilor)
Optimizarea magazinului online prin metodele specifice SEO in pagina (‘SEO on page’), include cativa pasi importanti, precum titlul si descrierea meta usor de citit pentru motoarele de cautare. Optimizarile in pagina sunt facute automat pentru produse, dar si manual pentru paginile importante de catre echipa noastra, pentru toti clientii nostri.
Produsele primesc automat titlul si descrierea meta pentru motoarele de cautare, in functie de titlul si continutul pe care il adaugati dvs la fiecare produs in parte.
Desigur, optimizarea in pagina este ceea ce putem face direct in magazin, pentru a ajuta Google sa citeasca si sa indexeze mai usor si corect. In timp va va prelua si indexa produsele, dar trebuie sa intelegeti ca Google are regulile sale si ca nu poate fi manipulat sau grabit (noi ii trimitem oricum si harta site-ului pentru o descoperire si mai rapida a tututor produselor si paginilor)
Paginile legale, GDPR, cookies?
Da, toate aceste elemente vitale sunt incluse in ofertele noastre. Noi va cream paginile standard cu datele firmei dvs, pe care le puteti si edita daca doriti. Termeni si conditii, politica de confidentialitate cu caluze GDPR, politica de cookies, cookie banner, plati si retur, elemente legale precum siglele obligatorii ANPC, etc
Cum puteti adauga TVA doar la firme platitoare de TVA?
Depozitul de Magazine
este detinut de doua firme, una platitoare de TVA si alta neplatitoare.
Firma platitoare de TVA se ocupa de clientii cu firme mai mari, platitoare de TVA (unde de regula TVA nu este o problema, fiind deductibil), iar cealalta de clientii mai mici, neplatitori de TVA (pe care dorim sa ii sustinem prin aceasta reducere).
Contractele si toate conditiile raman aceleasi la oricare firma!
Desigur, puteti opta si sa platiti TVA chiar daca nu sunteti platitori de TVA, puteti alege una dintre firme.
De ce puteti oferi pachetul complet la pret mult redus fata de competitie?
Deoarece am creat un sistem scalabil, performant, bine organizat, si avem multe modele.
Deoarece avem multa experienta, ne-am specializat in magazine online si website-uri cu vanzare, asadar stim exact ce sa facem!
Am standardizat si optimizat procesul, astfel incat sa reducem mult timpul de executie si efortul necesar realizarii unui magazin online si integrarilor sale, avand deja experienta necesara, uneltele si modulele potrivite.
Buna organizare si eficientizare, metodologia interna si specializarea personalului: ne permit rapiditate; contactul cu furnizorii integrarilor necesare (precum procesatorul de plati, curier, facturare, etc) ne ajuta sa stim deja tot ce este necesar si sa avem procesul de integrare deja stabilit.
Avand deja pregatit cadrul, putem oferi atat de multe functionalitati, fara limite, care in mod normal (si la competitori) costa mult mai mult. Asta nu inseamna ca nu muncim 🙂 Oferim si suport complet timp de 1 an inclus in acest pret, asadar este totusi mult efort din partea noastra.
Oferiti si gazduire web? Domeniu web?
Oferim gazduire gratuita timp de 1 an pe server dedicat perfomant.
Gazduirea se face pe serverele noastre dedicate si performante, in parteneriat cu o mari companii de gazduire; asadar nu pe servere shared sau ‘reseller’ (servere ieftine, impartite de foarte multi utilizatori, slaba calitate si incarcare lenta!)
Securitate maxima si optimizare, special facuta pentru tipul tau de website. Gazduirea inclusa cuprinde 20 GB pentru un magazin online, spatiu suficient pentru un magazin obisnuit (mii de produse incap in acest spatiu; daca ai nevoie de mai mult (de regula peste 10 mii produse, crestem spatiul la un pret foarte mic!).
Atentie: de regula atunci cand cumparati gazduire web de la companii de gazduire, cea ieftina nu prezinta resursele, precizand doar spatiul pe disc (deoarece au resurse foarte mici!)
Resursele oferite de noi chiar in oferta standard sunt MARI: 6 GB RAM, 6 CPU, pe un server optimizat special pentru magazine online, avand si cele mai noi tehnologii si securizare maxima; folosim cel mai rapid software pentru server cu LiteSpeed si LSMCD cache, MariaDB baza de date optimizata cu resurse mari, Imunify360 pentru securizare si scanare completa, JetBackup pentru siguranta datelor (salvare copii frecvente ale website-urilor in cloud, extern, astfel incat orice s-ar intampla cu serverul se poate recupera imediat)
Domeniul este acum inclus in oferta noastra, il inregistram gratuit pentru tine, pe firma sau numele tau daca estei persoana fizica.
Serverul este monitorizat permanent, securizat si daca apar probleme noi ne vom ocupa de ele rapid.
Detalii tehnice pentru doritori:
Server-ul foloseste:
LiteSpeed pentru cea mai buna viteza de incarcare;
Imunify360 pentru securitate completa cu firewall, scanare continua malware, blocare atacuri instantaneu;
Jet Backup cu destinatie externa Google Cloud, astfel incat orice s-ar intampla la nivel de server, copia de rezerva este in siguranta in Google Cloud, si poate fi restabilit website-ul oricand.
Spatiul de stocare este format doar din discuri nVME, cele mai rapide discuri posibile pentru gazduirea web, in RAID 0 (informatia este clonata pe doua discuri, astfel incat daca unul se strica celalalt preia si nu se intrerupe activitatea niciodata)
RAM DDR5, cea mai performanta frecventa posibila in mediul de gazduire web.
Daca am gazduirea web proprie?
Daca dispuneti de gazduire web proprie, si doriti sa gazduiti acolo website-ul/magazinul, acest lucru este posibil. In acest caz nu se mai lucreaza cu avans, ci cu plata integrala a ofertei in avans (desigur, cu contractul aferent)
De regula insa, clientii au o gazduire web ieftina, nepotrivita pentru magazine online, care au nevoie de resurse mari, fiind dinamice. Vom vedea ce fel de gazduire web aveti si va vom spune daca este potrivita sau nu.
Daca gazduirea web nu este potrivita, nu putem oferi nici garantie tehnica asa cum ar trebui, deoarece website-ul nu va functiona corect.
Va garantam ca nu aveti nevoie sa cumparati gazduire specializata, care este scumpa de regula, deoarece ofertele noastre includ cea mai potrivita gazduire web, asadar de ce sa platiti in plus?
Suport tehnic
Ne mandrim cu suportul nostru! Avem un timp de raspuns mic (de la cateva minute pana la o ora), si de regula rezolvam mare parte pe loc, doar lucrurile mai complexe sau cerintele noi pot dura mai mult.
Suportul tehnic se realizeaza pentru clientii existenti in grupul WhatsApp dedicat (fiecare client are un grup dedicat in care sunt 3 membri ai echipei noastre).
De asemenea, dispunem de adresa de email speciala pentru suport, si anume [email protected], precum si de platforma dedicata suport unde clientii se pot loga cu datele de client si deschide tickete suport, cu atat mai mult pentru cerintele mai complexe, noi, sau mai detaliate: https://suport.depozitul-de-magazine.ro/
Ce se intampla dupa 1 an cand expira contractul de prestari servicii?
Dvs detineti magazinul din momentul in care faceti plata, asadar puteti face ce doriti cu el (muta, vinde, etc) nu ramaneti blocati la un furnizor, o practica des intalnita la competitori. Nu platiti abonamente.
Totusi, dupa 1 an, cand expira gazduirea web si serviciile incluse (din pacate nu putem oferi la nesfarsit, avem multe facturi de platit 🙁 )
o sa aveti nevoie de gazduire web, ca orice alt website care exista online.
Daca alegeti sa ramaneti la noi (si vom face tot posibilul sa fiti multumiti, astfel incat sa alegeti!), costul standard este de 600 lei/an, cu gazduire web si mentenanta tehnica/suport incluse.
Acest pret este practic doar pentru gazduirea web, costul fiind chiar mai mic decat la orice firma de gazduire web care ofera pachete cu resurse mari pentru magazine online, asadar garantia tehnica si suportul extins vin ca un bonus pentru clientii nostri.
Promovare?
Ca parte a ofertelor standard de realizare magazin, care nu includ un pachet special pentru promovare, noi facem tot ce tine de noi, partea tehnica, precum conectarea cu Google: search console, analytics, ads, merchant, shopping – astfel incat sa preia automat produsele din magazinul dvs si sa le afiseze in Google shopping, programul lor gratuit. Programul lor cu reclame este platit si daca doriti veti putea face reclame si plati direct catre ei.
Conectare cu Facebook, pentru preluare automata catalog produse din magazinul propriu in Facebook/Instagram, unde le puteti folosi pentru reclame sau altele (reclamele sunt platite pe Facebook/Instagram, platiti direct catre ei)
(asadar noi va facem conectarile necesare, partea tehnica si va sfatuim, dar daca doriti sa ne ocupam si de reclamele in sine, crearea si optimizarea lor, avem un pachet separat pentru marketing – intreaba despre)
Conectarea cu platforme de tip marketplace, precum Emag marketplace, Shopmania, Compari, etc – este posibila si inclusa, noi va oferim feed produse (din magazinul propriu) pe care il puteti folosi in acele platforme, astfel incat sa va preia si actualizeze produsele automat.
Ce date sunt necesare daca doresc sa contractez o oferta?
Ne contactati pe WhatsApp, email sau telefonic
Pentru firme
Dupa ce ati citit si ales oferta, pentru a incepe, avem nevoie de CUI (numarul de inregistrare al firmei), nume reprezentant, si email, pentru a va trimite contractul standard de prestari servicii si proforma cu avansul de 50%, urmand sa achitati restul la finalizare.
Daca sunteti persoana fizica, este nevoie de nume complet, serie si nr buletin, adresa completa din buletin, data eliberare buletin, iar CNP este necesar daca doriti sa inregistram un domeniu web nou pentru dvs (registrul domeniilor il cere obligatoriu pe persoana fizica)
Dupa ce incepem, veti primi un email cu optiuni generale si alte informatii utile despre integrari, precum si intrebari pentru dvs (ce date de contact doriti afisate, o mica descriere a afacerii, ce integrari doriti, etc).
O sa cream si un grup de WhatsApp dedicat suportului dvs, in care participa echipa noastra, astfel incat sa aveti acces la suport rapid. Daca nu doriti pe WhatsApp, desigur ca puteti si pe platforma de suport cu tickete.
Formular contact
Trimite-ne un mesaj text si te contactam noi in scurt timp