1. Acasă
  2. /
  3. Docs
  4. /
  5. SEO (Motoare de Cautare/I...
  6. /
  7. Motoare de cautare
  8. /
  9. SEO in pagina (optimizare...

SEO in pagina (optimizare magazin online SEO)

Optimizarea magazinului online prin metodele specifice SEO in pagina (‘SEO on page’), include cativa pasi importanti, precum titlul si descrierea meta usor de citit pentru motoarele de cautare. Optimizarile in pagina sunt facute automat pentru produse, dar si manual pentru paginile importante de catre echipa noastra, pentru toti clientii nostri.

Produsele primesc automat titlul si descrierea meta pentru motoarele de cautare, in functie de titlul si continutul pe care il adaugati dvs la fiecare produs in parte.

Elemente cheie ale SEO pe pagină pentru magazine online:

  1. Titluri de Pagină (Title Tags): Fiecare pagină ar trebui să aibă un titlu unic și descriptiv care include cuvinte cheie relevante pentru produsele sau serviciile oferite. modulul Rank Math automatizează acest proces, dar este important să te asiguri că titlurile sunt relevante și atrăgătoare pentru potențiali clienți.
  2. Descrieri Meta (Meta Descriptions): Scurte descrieri ale conținutului paginii care apar sub titlul în rezultatele căutării. Chiar dacă Rank Math ajută la generarea acestora, personalizarea lor pentru a include apeluri la acțiune și cuvinte cheie relevante poate îmbunătăți click-through rate-ul (CTR).
  3. Structura URL-urilor: URL-urile prietenoase cu SEO sunt scurte, descriptive și includ cuvinte cheie relevante. WooCommerce permite personalizarea structurii URL-urilor pentru a le face mai optimizate pentru SEO. (creata automat din tilul produsului)
  4. Optimizarea Imaginilor: Include adăugarea de texte alternative (alt text) la imagini, care descriu imaginea motoarelor de căutare și îmbunătățesc accesibilitatea. Reducerea dimensiunii fișierelor de imagine poate, de asemenea, să accelereze timpul de încărcare al paginii. (optimizarea fisierelor de imagine este automata)
  5. Conținut de Calitate: Conținutul paginilor trebuie să fie relevant, informativ și de înaltă calitate, incluzând cuvinte cheie relevante pentru produsele sau serviciile oferite. Acesta poate include descrieri de produse, bloguri, ghiduri, recenzii etc., si tine de dvs ca si client sa adaugati un continut de calitate atunci cand adaugati produsele.
  6. Tag-uri de Antet (H1, H2, etc.): Utilizarea eficientă a tag-urilor de antet pentru structurarea conținutului poate ajuta la îmbunătățirea SEO. Asigură-te că titlul principal al paginii folosește tag-ul H1 și că subtitlurile folosesc H2, H3, etc. (optimizat automat)
  7. Link-uri Interne: Crearea de link-uri către alte pagini din site-ul tău poate ajuta la îmbunătățirea SEO prin facilitarea navigării și distribuirea autorității de pagină. (adaugate automat la produse, dar puteti adauga si extra in descrierea produsului, precum si prin produse de tip ‘frecvent cumparate impreuna’

Desigur, optimizarea in pagina este ceea ce putem face direct in magazin, pentru a ajuta Google sa citeasca si sa indexeze mai usor si corect. In timp va va prelua si indexa produsele, dar trebuie sa intelegeti ca Google are regulile sale si ca nu poate fi manipulat sau grabit (noi ii trimitem oricum si harta site-ului pentru o descoperire si mai rapida a tututor produselor si paginilor);

insa cand vine vorba de clasarea naturala (gratuita) pe Google, acolo are algoritmi specifici si complexi, si doar el poate decide, in functie si de vechime, si competitorii avuti (nu va puteti astepta sa treceti deasupra celor care au vechime si credibilitate adunata in timp cu un magazin nou), dar ca in timp, treptat, vizitatorii gratuiti de la Google vor creste si in cazul dvs.

Pentru o clasare rapida si sigura, aveti nevoie de reclame pe Google, prin Google ads (exact ce urmareste Google, dorind sa faca bani). Probabil toti competitorii dvs deja folosesc reclamele Google, de aceea sunt in fata.

Nu va faceti griji, suportul nostru este acolo pentru dvs, nu ezitati sa ne intrebati.