Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu firma de curierat FAN Courier și doresc integrarea acestuia în magazinul lor online WooCommerce.
Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea modulului de curierat, contactul cu FAN Courier este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.
Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.
Pentru a putea realiza integrarea vom avea nevoie de credențialele API (nume utilizator, parola, ID client) pe care le veți cere celor de la FAN Courier.
Setările acestui modul se găsesc în panoul de control la WooCommerce > Setări > Livrare > FAN Courier.

Aici puteți activa și configura mai multe opțiuni precum:
- suma minimă pentru transport gratuit
- valoare fixă pentru transport
- opțiuni de ramburs
- servicii specifice disponibile
La acest modul este important să știți că metoda de livrare va apărea la finalizarea comenzii doar dacă produsele selectate au setată dimensiunea coletului. Aceste dimensiuni pot fi setate în secțiunea „date produs”, tabul „livrare”.

Pentru mai multe detalii despre configurarea produselor puteți consulta tutorialul nostru despre adăugare produse.
Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.