Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu procesatorul de plăți BTePOS (iPay) și doresc integrarea acestuia în magazinul lor online WooCommerce.
Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea procesatorului de plată, contactul cu Banca Transilvania este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.
Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.
Pentru integrarea BTePOS vom avea nevoie de credențialele API furnizate de către Banca Transilvania. Odată ce le primiți, va fi nevoie să ni le trimiteți. În funcție de opțiunile pe care le-ați ales când ați încheiat contractul cu aceștia, credențialele vor fi pentru una din cele două:
- One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
- Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
După ce primim credențialele, vom face integrarea. Însă pentru început va fi în modul de test.
Când vă anunțăm că am conectat modulul, puteți lua legătura cu cei de la Banca Transilvania pentru a-i ruga să verifice integrarea în magazin.
Odată ce integrarea este verificată și aprobată, iar dumneavoastră ne comunicați confirmarea primită, vom putea dezactiva modul de test. Astfel, modulul va fi funcțional și veți putea primi plăți pentru comenzile înregistrate.
Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.