1. Acasă
  2. /
  3. Docs
  4. /
  5. Informatii Integrari
  6. /
  7. Integrari Procesator Plat...
  8. /
  9. Ce trebuie să știți despr...

Ce trebuie să știți despre integrarea MyPOS

Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu procesatorul de plăți MyPOS și doresc integrarea acestuia în magazinul lor online WooCommerce.

Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea procesatorului de plată, contactul cu MyPOS este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.

Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.

Integrarea nu va putea fi realizată decât după ce contul dumneavoastră este activat și primiți accesul deplin. Dacă ați primit o notificare de la ei că a fost verificat contul, dar în cont statusul apare ca în poza de mai jos, va trebui să mai așteptați ultima confirmare.

Mai departe ne vom ocupa noi de integrare. Tot ce va trebui dumneavoastră să faceți în această etapă va fi să ne aprobați logarea în cont.

Veți putea administra procesatorul din contul de MyPOS. Este important ca la secțiunea magazine să aveți grijă să nu dezactivați magazinul WooCommerce pentru că astfel va fi dezactivată conexiunea cu magazinul dumneavoastră online și plățile nu vor mai fi înregistrate.

Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.

Tot blocat? Contactați

Cum vă putem ajuta?