1. Acasă
  2. /
  3. Docs
  4. /
  5. Informatii Integrari
  6. /
  7. Integrari Procesator Plat...
  8. /
  9. Ce trebuie să știți despr...

Ce trebuie să știți despre integrarea Stripe

Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu procesatorul de plăți Stripe și doresc integrarea acestuia în magazinul lor online WooCommerce.

Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea procesatorului de plată, contactul cu Stripe este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.

Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.

În primul rând, va trebui să completați toată documentația cerută în contul de Stripe, să așteptați verificarea și doar atunci când primiți confirmarea de la ei să ne anunțați că putem face integrarea. Aceștia vor fi pașii pe care trebuie să-i urmați:

Dacă vedeți o astfel de notificare în contul dumneavoastră Stripe, înseamnă că nu ați efectuat toți pașii necesari configurării sau că nu a fost încă activat contul.

Atunci când contul va fi activ, notificarea va arăta așa:

După ce contul este activ, pentru ca noi să putem efectua integrarea în magazinul dumneavoastră online, va trebui să ne oferiți acces în contul Stripe. Pe lângă datele de logare, va trebui să ne trimiteți codul cerut în autentificarea cu doi factori, pe care îl veți primi de la Stripe pe telefon exact când noi ne autentificăm. Aceste coduri expiră foarte repede, deci este important să-l trimiteți exact în momentul în care îl primiți.

De asemenea, este de preferat ca la setările de autentificare să alegeți ca metodă de securitate sms, nu aplicația. Dacă, însă, alegeți aplicația de autentificare, aveți grijă ca în ea să fie selectat Stripe pentru primirea codurilor. Altfel s-ar putea să nu trimiteți codul corect și nu ne vom putea loga.

După ce vă confirmăm că integrarea a fost finalizată, veți putea primi plăți pentru comenzile date din magazin.

Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.

Tot blocat? Contactați

Cum vă putem ajuta?