1. Acasă
  2. /
  3. Docs
  4. /
  5. Informatii Integrari
  6. /
  7. Integrari Procesator Plat...
  8. /
  9. Ce trebuie să știți despr...

Ce trebuie să știți despre integrarea Netopia

Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu procesatorul de plăți Netopia și doresc integrarea acestuia în magazinul lor online WooCommerce.

Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea procesatorului de plată, contactul cu Netopia este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.

Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.

În primul rând, este necesar să completați toate informațiile despre firma dumneavoastră în panoul de control al contului Netopia.

Toți pașii necesari sunt notați în ordinea completării în secțiunea „Status configurare cont”.

Citiți cu atenție toate indicațiile și completați toate câmpurile indicate de ei, inclusiv din secțiunea „Înrolează afacerea”.

Pentru ca modulul să funcționeze, Netopia trebuie să verifice și aprobe toate documentele și informațiile încărcate de dumneavoastră.

Este necesar să adăugați și un punct de vânzare. Pentru acest pas veți avea din nou de completat niște informații:

La „documentație” va trebui să demonstrați că dețineți domeniul web pe care l-ați completat mai sus. Pentru documentul ce atestă că sunteți proprietarul, puteți intra pe linkul https://rotld.ro/whois/ .

După completarea casetelor, faceți o captură de ecran cu informațiile primite, pe care o veți trimite celor de la Netopia.

După ce adăugați un punct de vânzare, acesta va trebui aprobat de către Netopia. Tot ce trebuie să faceți este intrați pe secțiunea „Puncte de vânzare” → „Vezi lista punctelor de vânzare” → „Aprobare” → completați și trimiteți formularul de testare (este de ajuns să completați cu URL-ul, celelalte câmpuri nu sunt necesare odată ce site-ul este publicat).

De asemenea, după ce noi vă anunțăm că toate condițiile cerute de ei sunt îndeplinite și contul este conectat în modulul din WordPress, va trebui să luați legătura cu ei (în orice mod preferați) și să îi rugați să verifice integrarea magazinului online. Până în acest punct modul de test este activat. După ce Netopia confirmă că a verificat și totul corespunde cerințelor lor, vom dezactiva modul de test (trebuie să ne comunicați când primiți confirmarea) și Netopia va fi funcțional, iar magazinul dumneavoastră va putea încasa plăți online prin ei.

Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.