Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu firma de curierat Colete-Online și doresc integrarea acestuia în magazinul lor online WooCommerce.
Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea modulului de curierat, contactul cu Colete-Online este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.
Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.
În primul rând este important să cunoașteți o particularitate a acestui modul și anume că plata ramburs la curier nu este acceptată. Dacă doriți această opțiune va trebui integrată cu o firmă de curierat.
Odată ce primim datele de logare de la dumneavoastră vom cere generarea unei chei API necesară integrării. Aceasta va apărea în contul dumneavoastră Colete-Online astfel:
Aceasta va trebui să fie aprobată de Colete-Online, iar apoi veți primi un email cu informațiile necesare pe care vă rugăm să ni le comunicați pentru a finaliza integrarea.
De asemenea, pentru ca modulul de livrare să fie funcțional, va trebui să adăugați în contul dumneavoastră un punct de ridicare pentru comenzi.
Acesta va trebui de asemenea aprobat de către Colete-Online.
Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.