Oblio este un program de facturare care poate fi integrat direct în magazinul tău online WooCommerce. Acest articol este dedicat celor care au un contract activ cu Oblio și doresc integrarea acestuia în magazinul lor.
Avantajele Oblio sunt că efectuează actualizări automate gratuite în conformitate cu modificările legislative și salvează automat datele pe mai multe servere pentru a preveni pierderile accidentale.
Cu toate că noi ne vom ocupa de integrarea programului de facturare, contactul cu Oblio este menținut de dumneavoastră deoarece contractul se face pe firma dvs. Ei vor vrea să comunice direct cu dumneavoastră, pe adresa dvs de email, iar informațiile sensibile nu pot fi oferite decât dvs. Dar fiți fără grijă, vă vom asista mereu și ne vom ocupa de toate detaliile tehnice.
Astfel, este important să cunoașteți câteva detalii despre procesul integrării.
Pentru integrare aveți mai multe opțiuni disponibile, pe care noi le vom activa dacă doriți. Acestea sunt:
- sincronizare automată cu stocul Oblio
- trimitere email automat la generare factură
- generare automată factură la schimbarea statusului comenzii în „finalizat”
- descărcare de stoc automată la factura
- generare proformă automat

Modulul Oblio vă permite să generați factura pentru fiecare comandă în parte din secțiunea de Comenzi. O puteți accesa din panoul de control: WooCommerce > „Comenzi”.

De asemenea, puteți genera facturi în masă pentru toate comenzile listate.

Facturile pot fi emise în Oblio doar în baza unei comenzi generate de client direct din interfața magazinului online sau din interfața de administrare din WooCommerce.
Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.