În panoul de control WooCommerce există mai multe roluri în funcție de capacitățile (permisiunile) oferite. Când construim site-ul dumneavostră, noi preluăm rolul de „administrator”. Dumneavoastră vă revine rolul de „manager magazin”, care are anumite permisiuni restricționate, pentru a nu interfera cu partea tehnică a website-ului care poate duce la erori.
Rolul de client
Pe lângă rolurile menționate, există rolul de client. Care permite clienților dumneavoastră să își creeze un cont din care să poată vedea istoricul comenzilor, lista de dorințe, AWB-ul comenzii în curs, dar și propriile informații despre cont.
Rolul de manager magazin
Acest rol vă permite să vă logați în panoul de control WordPress. Astfel puteți să:
- editați anumite pagini pentru a personaliza de exemplu caruselul de bannere de pe pagina „acasă”
- gestionați panoul de control WooCommerce (comenzi, clienți, raporturi, marketing)
- creați produse, categorii și atribute
- creați articole de blog
- editați meinuri
- gestionați anumite module care necesită logarea unui cont (modulul pentru FaceBook, Google Listings & Ads)
Adițional vă mai putem da anumite permisiuni în funcție de nevoile dumneavoastră. Însă recomandăm păstrarea permisiunilor inițiale, deoarece modificările accidentale pot duce la erori critice pe site.
În cazul în care doriți să puteți face modificări extensive, deținând expertiza necesară, vă putem preda rolul de administrator, însă asta va duce la renunțarea garanției și suportului tehnic inclus.