1. Acasă
  2. /
  3. Docs
  4. /
  5. Notiuni de baza important...
  6. /
  7. Posibile erori
  8. /
  9. Ce pot face dacă nu mi se...

Ce pot face dacă nu mi se încarcă o pagină

Dacă vi s-a întâmplat să intrați pe o pagină a magazinului dumneavoastră online WooCommerce și să nu se încarce, citiți acest tutorial pentru a afla câteva opțiuni pe care le puteți încerca.

Dacă nu vă descurcați sau niciuna dintre ele nu funcționeaza, ne puteți contacta pentru asistență. Recomandarea noastră este ca atunci când cereți suport să trimiteți și o captură de ecran cu problema pe care o întâmpinați, pentru a putea înțelege mai bine ce se întâmplă și a vă oferi cât mai rapid suportul.

Așadar, dacă ați încercat să accesați o pagină și nu s-a încărcat puteți încerca următorii pași:

1. Intrați pe site-ul https://tools.pingdom.com/

Introduceți linkul paginii cu probleme în caseta de URL și apoi dați clic pe „start test”.

Dacă secțiunea „performance grade” este pe verde, cu un scor ridicat, iar în fereastra mai mare apare o imagine cu pagina, totul este în regulă cu site-ul. Astfel, problema este cel mai probabil locală.

Puteți, însă, încerca și următorul pas pentru a vă asigura.

2. Intrați pe pagină în modul incognito

În opțiunile ferestrei browser-ului, dați clic pe „new incognito window”.

Apoi deschideți pagina dorită în fereastra incognito. Dacă și aici totul funcționează cum trebuie, va trebui să ne contactați conform următorului pas.

3. Trimiteți-ne IP-ul

Varianta cea mai simplă este să accesați site-ul https://www.whatismyip.com/.

Dar există și variante locale:

Dacă folosiți Windows, selectați Start > Setări > Rețea & internet > Wi-Fi și apoi selectați rețeaua Wi-Fi la care sunteți conectat.
În secțiunea „Proprietăți”, căutați adresa IP listată lângă adresa „IPv4”.

Dacă folosiți MAC, deschideți meniul Apple și dați clic pe „Setări de sistem”.
Clic pe Rețea în panoul din stânga și apoi selectați Wi-Fi sau Ethernet (după cum sunteți conectat).
Dați clic pe „Detalii” lângă rețeaua la care sunteți conectat.
Descoperiți în jos pentru a vedea adresa IP locală a Mac-ului dvs.

Odată ce ați identificat IP-ul dumneavoastră, trimiteți-l alături de o scurtă explicație a problemei întâmpinate și o captură de ecran cu rezultatul de la primul pas (de pe pingdom).