Odată ce magazinul dumneavoastră online WooCommerce este funcțional, veți putea primi comenzi. Nu știți cum puteți ține evidența lor? Vă prezentăm în acest tutorial toate variantele.
Pentru a verifica dacă ați primit o comandă există 3 metode:
- Intrând în panoul de control WooCommerce
- Veți primi automat email când o comandă este efectuată pe site
- Prin instalarea gratuită a aplicației mobilă pentru administrare comenzi
1. Intrând în panoul de control WooCommerce
După logarea în panoul de control, veți găsi în meniul din stânga secțiunea WooCommerce. În cadrul ei dați click pe „Comenzi”.
Atunci când aveți comenzi, ele vor fi listate aici și le puteți administra dând click pe ele.
2. Veți primi automat email când o comandă este efectuată pe site
De fiecare dată când primiți o comandă în magazin veți fi notificat prin email. Comanda va fi trimisă pe emailul oficial al magazinului, însă putem redirecționa și pe adresa personală.
3. Prin instalarea gratuită a aplicației mobilă pentru administrare comenzi
Dacă doriți să gestionați cu ușurință de pe telefon comenzile primite, puteți instala aplicația mobilă WooCommerce. Va trebui să urmați acești pași:
- Creați un cont gratuit (alegeți gratuit, nu trebuie plătit nimic niciodată) pe https://wordpress.com/start/user/ro?ref=logged-out-homepage-lp
- Ne trimițeti datele de logare. Așteptați confirmarea noastră cum că a fost setată.
- Descărcăți aplicația mobilă, din Google Play sau Apple Store, Woocommerce (apare în listă ca ‘Woo’).
Instalați și logați-vă cu datele contului pe care l-ați folosit mai sus.
Sperăm că acest tutorial v-a fost de folos. Dacă aveți alte nelămuriri, nu ezitați să ne contactați pentru asistență.