1. Acasă
  2. Docs
  3. Comenzi si Clienti
  4. Informații despre comenzi...
  5. Gestionarea comenzilor prin aplicația mobilă WooCommerce

Gestionarea comenzilor prin aplicația mobilă WooCommerce

Acest tutorial este dedicat celor care au un magazin WooCommerce online sau doresc să creeze unul. Mai departe vă vom prezenta care este utilitatea aplicației mobilă și cum puteți crea un cont.

Aplicația mobilă pe care o puteți folosi este WooCommerce care vă permite să gestionați comenzile, primind notificări imediat cum una nouă este înregistrată. Puteți descărca această aplicație din Google Play sau Apple Store.

Crearea contului

După instalarea aplicației, tot ce trebuie să faceți este să creați un cont cu planul gratuit. Puteți face asta și pe linkul https://wordpress.com/start/user/ro?ref=logged-out-homepage-lp și apoi să vă logați cu datele alese în aplicația instalată.

Va inregistrati cu o adresa de email, nu alegeti niciun plan, apasati doar pe continuati cu free plan (e mai mic deasupra planurilor), iar cand ajungeti la editare apasati pe ‘skip to dashboard)

Dupa crearea contului trebuie sa intrati pe email si sa dati click pe legatura primita in email pentru a confirma contul.

Daca nu cere setarea parolei

Pentru a seta sau reseta o parolă pentru contul tău de WordPress.com, poți urma acești pași:

  • Accesați Site-ul WordPress.com: deschideți un browser și mergeți la pagina de autentificare a WordPress.com.
  • Pagina de Autentificare: dacă sunteți deja autentificat și doriți să schimbați parola, va trebui să vă dezautentificați mai întâi. Dacă nu sunteți autentificat, veți vedea o opțiune pentru „Lost your password?” sau „Ai uitat parola?” sub formularul de autentificare.
  • Resetați Parola: clic pe linkul „Ai uitat parola?” sau un text similar. Veți fi redirecționat către o pagină unde trebuie să introduceți adresa de email asociată contului WordPress.com.
  • Introduceți Adresa de Email: scrieți adresa de email pe care ați folosit-o pentru a crea contul WordPress.com și apoi apăsați pe butonul de resetare a parolei.
  • Verificați Email-ul: verificați inbox-ul adresei de email pe care ați furnizat-o. WordPress.com ar trebui să vă fi trimis un email cu instrucțiuni pentru resetarea parolei. Acest email poate ajunge și în folderul de spam, așa că verificași-l și pe acela.
  • Setați Noua Parolă: urmați linkul din email și veți fi redirecționat către o pagină unde puteți seta o nouă parolă pentru contul dvs.
  • Confirmă Noua Parolă: după ce ați introdus noua parolă, asigurați-vă că o confirmați și apoi salvați schimbările.
  • Autentificați-vă cu Noua Parolă: acum vă puteți autentifica în contul WordPress.com folosind noua parolă.

Odată ce ați creat contul este necesar să ne trimiteți datele de logare pentru a putea conecta contul la magazinul dumneavoastră online WooCommerce.

Imediat cum vă anunțăm că am realizat conectarea cu succes, veți putea utiliza aplicația, gestionând cu ușurință toate comenzile pe care le primiți în magazin.

Pentru orice alte nelămuriri ne puteți contacta pentru asistență.